FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gildia Silkroad [Gods_Heroes] Strona Główna
»
Problemy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
HeavenHavoc
Wysłany: Pon 12:33, 29 Maj 2006 Temat postu:
nie ma za co Tails:)
TailsPL
Wysłany: Nie 11:35, 28 Maj 2006 Temat postu:
ta flaga nic nie daje, mialem taka i jest do bani... a ty maly tylko piszesz zeby sobie posty nabic ;D
to ja tez!
"dziękuję ci havoc za te sparcie dla nas i oświecenie nas w tak trudnym czasie"
KrisKros
Wysłany: Sob 0:01, 27 Maj 2006 Temat postu:
wszystko fajnie tylko niezgadzam sie, ze flaga tradera za 1m nic nie daje, tak i flaga huntera i stroj thiefa za 1m daja cos. jak masz taka flage czy tez stroj za1m na mapie jestes postrzegany jako zwykly gracz, a nie jako cel.
MalyPL
Wysłany: Pią 22:24, 26 Maj 2006 Temat postu:
Dzieki Heaven a te informacje
napewno kazdemu sie przydadzą
HeavenHavoc
Wysłany: Pią 20:06, 26 Maj 2006 Temat postu:
wybaczcie ale nie pamietam skad kiedys sam szukalem wiedzy...
i szukalem stron o silku... no i na paru znalalem wlasnie to.
RafeoPL
Wysłany: Pią 19:17, 26 Maj 2006 Temat postu:
lepiej pwoiedz z kąd to zaporzyczyłes
staho17
Wysłany: Pią 17:09, 26 Maj 2006 Temat postu:
oo i oto chodziło wielkie dzieki sam pisałeś??
HeavenHavoc
Wysłany: Pią 16:01, 26 Maj 2006 Temat postu: Dla tych którzy szukaja wiedzy...
Kiedyś zebrałem kilka informacji o silku i wkladalem do worda:
Kilka podstawowych spraw:
Phisical/Mental Balance: Określa siłę twoich ciosów i skilli, np. im większy Phisical Balance tym obrażenia twoich ciosów/skilli będą bardziej zbliżone do górnego maksimum. Czyli jeśli twoje phisical balance do 80%, a obrażenia to 50-200, wtedy defacto twoje obrażenia to 50-160
Hit/Parry Ratio: Hit Ratio zwiększą szanse na to, że będziemy zadawać obrażenia bliższe górnemu maksimum, czyli jeśli mamy obrażenia 100-200 i mamy wysoki Hit Ratio to mamy większe szanse, że zadamy około 200 obrażeń. Natomiast Parry Ratio to dokładnie to samo, ale chodzi o obronę, czyli im większy parry ratio tym większa szansa na to, że otrzymasz obrażenia bliższe minimalnym.
Czasami jak ktoś ma tarczę to wyświetla „Block” i nie dostaje się obrażeń. To jedyna forma blokowania w grze. Im większy blocking ratio tarczy tym większa szansa na to, że zablokujesz Atak. Blocking Ratio 10 daj 10% szans na blok itd.
Charakterystyka broni:
Sword – używany z tarczą, oparty o magiczne (INT) ataki, szybkie ataki
Blade - używany z tarczą, oparty o fizyczne (STR) ataki, obniżony critical
Spear – dwuręczna, najwyższy magiczne obrażenia z broni (INT), wysoki critical
Glavia - dwuręczna, najwyższy fizyczne obrażenia z broni (STR), wolne ataki
Bow – dwuręczna, wielki zasięg, szybkie ataki, relatywnie niskie obrażenia magiczne/fizyczne
Charakterystyka zbroi:
Armor – wysoka obrona przeciw fizycznym atakom, niska obrona przeciw magicznym atakom
Garment - wysoka obrona przeciw magicznym atakom, niska obrona przeciw fizycznym atakom
b obrona magiczna i fizyczna jest mniej więcej wyrównana
Armor i Protector mogą być mieszane, tzn. że można nosić parę części z Armora i parę z Protectora jednocześnie. Garmentu nie można mieszać z innymi typami zbroi. Dodatkowo pełen set z:
Protector: zwiększa szybkość chodzenia o 10% i obniża koszt many skilli o 10%
Garment: zwiększa szybkość chodzenia o 20% i obniża koszt many skilli o 20%
Armor nie ma żadnych dodatkowych atrybutów
Status Efekty:
W grze można być pod wpływem 5 status efektów (nie są one pozytywne ^^), może nam je zadać stwór lub inny gracz. Efekty mają siłę mierzoną w liczbie, tzn. może być np. Burn Efect 60. efekty takie znikają same po czasie, lub jeśli użyjemy Univerall Pill. Każdy Universall Pill ma określoną liczbę status efektu jaką niweluje, np. jeśli jesteśmy pod wpływem Poison Efekt 60 i weźniemy Universall Pill która leczy 36 status efektu to Poison Efekt będzie miał wartość 24. a oto lista efektów:
- Burn: tracisz co parę sekund trochę HP. Liczba traconych HP zależy od ilości status efektu i są po części losowe.
- Electric Shock: obniża Parry Ratio, co sprawia że twoi przeciwnicy mają szanse na zadanie większych obrażeń
- Freezing: zamraża cię, co sprawia że nie możesz się poruszać, ani używać skilli. Przeciwnik może cię bezlitośnie atakować. Bardzo przydatny na pvp
- Frostbite: spowalnia twoje ruchy i szybkość ataku
- Poison: to samo co burn, ale obrażenia są stałe nie losowe
- Zombie: jeśli spróbujesz się uleczyć podczas tego efektu to zamiast zyskać HP, stracisz je. Bardzo niebezpieczny efekt.
Jest jeszcze coś takiego jak Stun Efect, ale może go wywołać tylko osoba walczącą Spear/Glavia, używając czwartego skilla (z zakładki fizycznych skilli spear/glavi). Efekt ten unieruchamia osobę, nie może się ona leczyć, ani używać skilli, Universall Pill nie działają również. Bardzo niebezpieczny.
Kopowanie/Sprzedawanie wielu itemów naraz:
Jeśli kupujesz np. HP Potiony po 50, to normalnie musisz nacisnąć i wpisać ile kupujesz, ale jeśli przytrzymasz CTRL i naciśniesz HP potiony to kupi się od razu 50. Działa to w drugą stronę też, i na inne itemy tak samo (czyli MP Piotions, Universall Pills itp.)
Wyłączanie Buffów
Buff to wszelkie aury wspomagające ataki, zwiększające obronę, szybkość chodzenia itp. Można je wyłączyć manualnie poprzez naciśnięcie prawym przyciskiem myszy na ich ikonie.
Protector , czyli bron na Boterów
Protector można kupić u sprzedawcy, który handluje Akcesoriami, kosztuje 100 gold. Jeśli go uruchomimy to pojawi się Protector który lata na wyznaczonym terenie, jeśli ktoś go zaatakuje to Protector wybucha i zabija atakującego, a jeśli ktoś zaatakuje ciebie to Protector atakuje agresora i zabija go wybuchając. Tym narzędziem można bardzo łatwo zabić boterów, gorąco polecam jego stosowanie.
Dlaczego niektóre bronie świecą?
Odpowiedz jest prosta, zależy czy item ma jakieś +X i czy jest to item typu Seal. Zasada jest taka: itemy Seal of Star mają intensywną fioletową poświatę, Seal of Moon ma fioletową poświatę, ale dodatkowo takie jakby fioletowy wiązki energii, Seal of Sun na dodatkowo złote gwiazdki. Warto zaznaczyć, że tylko bronie świecą, zbroje i akcesoria nie. Bron może również świecić nie będą Seal’em. Musi powiadać +X (x to liczba od 0-9).
Jeśli broń ma:
+0 do +2 – broń nie świeci
+3 do +4 – broń świeci na srebrno - biało
+5 do +6 – broń świeci na fioletowo - ziolono
+7 do +8 – broń swieci na złoto
+9 – maksymalny „plus”, nie widziałem takie broni wiec nie wiem jak wygląda
Te plusy dają bardzo dużo do statystyk przedmiotu, bronie np. z +3 zadają o wiele większe obrażenia niż ta sama bron bez plusa. Można tak skonstruować broń ze będzie ona zadawać więcej obrażeń niż broń z następnego levelu.
Itemy Seal mają wbudowane plusy:
Seal of Star (tzw. SOS) +5
Seal of Moon (tzw. SOM) +10 do +12
Seal of Sun (tzw. SUN) +15
Szansa na to, że wypadnie ci item Seal jest bardzo mało, ale jeśli już wypadnie to możesz na nim nieźle zarobić, szczególnie jeśli to jest broń.
P.S. Obcenie w grze maksymalny lvl to 70, więc najwyższy możliwy lvl broni to 68. Tak więc możemy powiedzieć, że najśilniejszy możliwy przedmiot w grze w tej chwili to bron Seal of Sun 68lvl +9. Oczywiście możliwość pojawainie się takiego itemu jest prawie równa zeru, ale możemu pomarzyć
Opcje itemów
Itemy mogą mieć dodatkowe opcje, niektóre są wspólne dla wszystkich typów, a niektóre są przypisane tylko konkretnemu typowi.
+X Str i +X Int występują we wszystkich rodzajach itemów (bronie, zbroje i akcesoria). Co robi int i str opisane jest w jednym z poprzednich artykułów.
Opcje tylko dla broni i zbroi:
- Steady (X times) – opcja ta wiąże się z alchemią. Pozwala ona na zachowanie aktualnego durbality itemu gdy alchemia się nie uda.
- Immortal (X times) – opcja też związana z alchemią. Zapobiega zniknięciu na zawsze itemu, gdyby się nie powiodła alchemia (istnieje taka szansa)
- Lucky (X times) – pozwala na zwiększenie szansy na to ze alchemia się powiedzie.
- Repair Invalid – item ma o 4 razy więcej durbality niż normalny item tego typu, ale nie da się go naprawić .
Opcje tylko dla akcesori:
- BurnHour X% Reduce – zmienjsza o X% działanie efektu spalania
- PoisonHour X% Reduce - zmienjsza o X% działanie efektu zatrucia
- Electriic Shock X% Reduce zmienjsza o X% działanie efektu porażenia prądem
- ZombieHour X% Reduce zmienjsza o X% działanie efektu zombi
- Freezing,FrostbiteHour X% zmienjsza o X% działanie efektu zamrożenia
Alchemia
Alchemia ma za zadanie polepszyć statystyki przedmiotu. Potrzebne jest nam do tego elixir odpowiedniego typu.
Można spotkać 4 typy elixirów w grze:
Weapon Elixir – tylko dla broni
Protector Elixir – tylko dla zbroi (Armor, Protector i Garment)
Accessory Elixir –tylko dla akcesorii
Shield Elixir – tylko dla tarcz
Okno alchemii uruchamia się poprzez naciśniecie A a potem wybranie ikony „Alchemy”. Pokaże się okno a w nim miejsce na item (po lewej stronie) i 4 sloty. Do pierwszego slotu wkłada się elixir odpowiedniego typu (jeśli włożyłeś np. broń to musisz włożyć weapon elixir). Do drugiego slotu wkładamy Lucky Powder, nie jest to jednak obowiązkowe, można przeprowadzić alchemie bez tego, ale odradzam takie coś. Lucky powder to proszki, które mają za zadanie zwiększyć szanse na to ze Alchemia się uda. Ważne jest tylko żeby zakupić odpowiedni Lucky Powder, tzn. jeśli item jest np. 4 degree to musimy kupić Lucky Powder 4 degree. Jeśli mamy już Item i elixir (opcjonalnie Lucky powder) to naciskamy „Joint”. Następuje proces alchemii, i teraz są 2 wyjścia: albo wyjdzie albo nie wyjdzie. Jeśli się uda to przedmiot dostanie dodatkowe +1 (np. jak było +2 to teraz będzie +3, a jak było +0 to będzie +1). Jeśli jednak nie wyjdzie to przedmiot traci wszystkie plusy, czyli ma tak jakby +0.
Dodatkowo, jest jeszcze parę rzeczy które mogą się stać po nieudanej alchemii:
- przedmiot może się zniszczyć bezpowrotnie (po prostu zniknie)
- przedmiot może stracić trochę swojego durbality
- przedmiot straci jedną z opcji
Nie należy się jednak tym przejmować ponieważ zdarza się to bardzo rzadko.
Czy warto robić alchemie? Jak najbardziej! Moim zdaniem każdy powinien mieć broń min. +3, a najlepiej więcej. Zbroja i akcesoria powinny być min +2 lub +3.
Jakie przedmioty poddawać alchemii? Tylko te z dobrymi parametrami, czyli bronie z wysokim Crit (8 i więcej), z wysokimi obrażeniami, tarcze z wysokim Blocking Ratio (~15 i wiecej), przedmioty typu Seal, przedmioty z dobrymi opcjami. Żeby sprawdzić, czy item ma dobre parametry najlepiej jest przejść się po stallach i porównać.
Lokalizacja NPC
Jangan i okolice:
6430 1150 Soldier Pungheon
6436 1150 Soldier Choipyeong
6305 1190 Hunter guild member Gwakwi
6293 1303 Juho
6177 1156 Soldier Hogang
6177 1145 Soldier Jogyeongcho
6202 1181 General Sonhyeon
6436 1058 Storekeeper Wang
6436 1058 Storekeeper Sansan
6501 1068 General shop clerk JinJin
6494 1097 Herbalist Yangikji
6503 1017 Islam merchant Ishyak
6512 1008 Jodaesan of Trade shop
6511 995 Merchant guild member Hwajungsaeng
6502 986 Adventurer Flora
6439 962 Soldier Dangyomyeong
6429 962 Soldier Jingyeon
6369 1003 Stable-keeper Macheonri
6283 1014 Bagger Sochil
6233 1021 Singing girl Sook
6209 997 Singing girl TuMi
6222 1062 Singing girl Ajin
6220 1064 Singing girl Hyangok
6294 1057 Singing girl Juryeong
6285 1078 Singing girl Nokju
6545 1050 Ticket seller Gyoun
6550 1050 Lottery seller Wangdaewon
6574 1014 Gambling house guard Heohoan
6614 1103 Village chief Hwangnodu
6666 1135 Soldier Sanggwannam
6666 1146 Soldier Iyang
6596 1165 India buddhist priest Kushyan
6593 1249 JaeunsaUi Buddhist priest Jeonghye
6245 1208 Guildmanager White Dragon
6371 1101 Blacksmith Cheolhyeon
6369 1070 Protector merchant Jangbuin
6460 1249 Door to dimension
5776 1232 Exorcist Myosoryeong
5027 1135 Ferryboat Ticket seller Chyau
4449 928 Ferryboat Ticket seller Doji
Donwhang i okolice:
3628 2115 Soldier Moho
3628 2104 Soldier Hapdon
3597 2086 Stable-keeper Makgo
3582 1989 Storekeeper Irina
3582 1989 Storekeeper Paedo
3575 2010 Protector merchant Yeolbia
3575 2042 Blacksmith Agol
3551 1948 Soldier Baekrihyeok
3502 1966 Honmusa
3490 1966 Baekako
3511 1994 General shop clerk SeonGoryeo
3516 2032 Herbalist Bori
3501 2075 Merchant Union Haprigeuk
3494 2075 Asadeok of Trade shop
3468 2102 Soldier Dogak
3468 2112 Soldier Cheokman
3516 2175 Hunter guild member Haraho
3519 2262 Buddhist priest Beopgong
3550 2290 Buddhist priest Beophyeon
3592 2236 Buddhist priest Hyeonjang
3552 2112 Door to dimension
4122 1189 Ferryboat Ticket seller Hageuk
5043 1664 Ferryboat Ticket seller Tapseo
Hotan i okolice:
153 5 Stable-keeper Salihap
119 -155 Soldier Noigeukmok
108 -155 Soldier Doryunil
-85 41 Soldier Failje
-85 52 Soldier Oryun
225 155 Hunter guild member Aryeokgon
317 53 Soldier Boryeokgyeok
317 43 Soldier Makhan
286 -65 Boat ticket selle Aryeokgon
85 -4 Jewel lapidary Mamokje
57 19 Protector merchant Gonishya
49 76 Blacksmith Sobol
82 108 Liquid medecine merchant Manina
152 90 Sajigeuk of Trade shop
157 83 Merchant guild member Asaman
112 60 Storekeeper Auisan
119 352 Soldier Paoigang
109 352 Soldier Takhoje
229 451 Kidney stone refiner Pajap
112 50 Door to dimension
Żywot tradera
Kim jest trader?
Trader to osoba zajmująca się przewożeniem towarów między miastami.
Jak zostać traderem?
To proste, wystarczy mieć 20lvl i ok 40k kasy (na flagę, zwierzaka i towar). 10k kosztuje normalna flaga tradera, kupisz ją w Specilities shop w Jangan i Donwhang u osoby nazywjącej się Merchant Union. W Hotan również jest taka osoba ale sprzedaje inną flagę za 1mln (nie daje żadnych bonusów, tylko ładniej wygląda).
Następnie w stajni musisz kupić zwierzę transportowe, tabelę z cenami, dostępnością i pojemnością tych zwierząt znajdziesz TU.
Załóż flagę, odpal scrolla ze zwierzakiem i udaj się do Trade shop (obok kupowałeś flagę). U sprzedawcy zakup tyle towaru ile uważasz za stosowne (zależność ilości towaru od bezpieczeństwa znajdziesz poniżej) i udaj się w jedną z proponowanych tras:
Ilość towaru a bezpieczeństwo:
* Taka ilość towaru jest najbezpieczniejsza, thief player nie może cie zaatakować. Pojawia się jeden theif mob, na niższym lub takim samym lvlu jak twój.
** Jesteś zagrożony atakiem thiefa playera. Pojawiają ci się dwa thiefy moby, na tym samym lvlu co twój.
*** Jesteś zagrożony atakiem thiefa playera. Pojawiają ci się trzy thiefy moby, na tym samym i wyższym lvlu niż twój.
**** Jesteś zagrożony atakiem thiefa playera. Pojawiaja ci się czwórka lub piątka thiefów mobków, na lvlach wyższych od twojego.
***** Karawana prawie niemożliwa do przeprowadzenia bez pomocy - pojawia ci się 5-6 thiefów mobków, na dużo wyższym lvlu niż twój.
Dodam jeszcze, iż pojemność gwiazdek zależy od rodzaju transportu (kon,camel), od klasy transportu (kolejne dostępne zwierzaki są bardziej pojemne), od (rzekomo) twojego lvlu i od twojego poziomu tradera.
Task, czyli ile zarobisz na danej trasie:
Jangan-Donwhang / Donwhang-Jangan: 386%
Donwhang-Hotan / Hotan-Donwhang: 447%
Jangan-Hotan / Hotan-Jangan: 667%
Podróż, a czas:
Jangan-Donwhang / Donwhang-Jangan: ok 30 minut
Donwhang-Hotan / Hotan-Donwhang: ok 40 minut
Jangan-Hotan / Hotan-Jangan: ok 60 minut
Forum Gildia Silkroad [Gods_Heroes] Strona Główna
»
Problemy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
GODS HEROES --- GODS HEROES --- GODS HEROES
----------------
===R E G UL A M I N===
Godzina
Newsy~
Problemy
Wojny i Sojusze
=Thief,Trader,Hunter=
Handel
Screeny-->>
Silkroad Bar
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin